Emilia Culibrks Blogg

Alla inlägg under maj 2014

Av Emilia Culibrk - 24 maj 2014 18:16

Sitter i bilen och åker från Växjö, har varit på Grand samarkand med mamma. Vi hade lite mor och dotter mys. Det är ju mors dag imån, så vi typ "firade" det idag.
Köpte lite från bikbok, Gina, glitter mm.
Inatt åskande och blixtrade det, det var ca 3km från oss. Jag tycker inte att det är super läskigt, jag var vaken så jag kollade lite, rätt coolt att se när blixten kommer! Just nu skiner solen och det är ca 20 grader ute nu,
skönt??
Kommer en bild senare på vad jag köpte!
Ha en fortsatt trevlig helg<3

[Bild]

[Bild]

Av Emilia Culibrk - 23 maj 2014 20:04

Fredag!! Helg, så skönt!
Idag var det så varmt och skönt. Jag var med min kompis som heter Jessika. Vi har haft vatten krig och varit på stan och då var vi på Maxi och där finns Babylips för 35kr, så jag köpte en, cherry me! Älskar färgen!
Sen har vi spelat fotboll också. Nu blir det lite familje mys utan pappa för har är på fest med jobbet!

Ha en trevlig helg allihopa!<3

Av Emilia Culibrk - 22 maj 2014 20:39

Idag var kalvinknattet här i Ljungby.
Jag får inte springa, men jag höll i uppvärmningen med några andra. Jag gjorde det förra året med, det är rätt kul, men jobbigt!

Av Emilia Culibrk - 22 maj 2014 14:55

Idag hade vi elevens val, jag har hemkunskap.
Idag var vi på en ekologisk bondgård, det var kul. Den var i Ryssby, Östraby tror jag deb heter.
Vi fick se när dom mjölkade en ko, vi fick se när en kalv föddes, den var 2 veckor för tidig.
Sen hade dom en hund som hette Mimi, jätte fin. Dom hade kattungar, världens sötaste!
En kanin hade dom också.
Dagens höjdpunkt var när man fick se kattungarna!!
Det var lite äckligt att se när kalven föddes.
Dom hade också höns och tuppar.

Bilder kommer här ner!

Av Emilia Culibrk - 21 maj 2014 20:57

Vinst med 3-1!
Gjorde inga mål, men gjorde en assist!
Det var mot Älmhult, i Älmhult.

Av Emilia Culibrk - 20 maj 2014 17:14

Det är 22 dagar kvar tills jag slutar skolan!
Det är denna veckan, näst vecks går vi bara 3 dagar, veckan därpå går vi 4 dagar och sen veckan därefter slutar vi!!

Av Emilia Culibrk - 18 maj 2014 17:09

Hemma nu från lägret. Hade super kul, träffade många nya kompisar, bra tränare! Ett riktigt lyckt läger tycker jag, nu är det bara vänta och se om man går vidare eller inte.
Man fick en t-shirt, snygg tycker jag:)

OMG! Vädret?!
Stålade sol, mer än 20 plus grade och idag spö regn, konstig?!

Av Emilia Culibrk - 17 maj 2014 16:15

Har det bra i Moheda!
Sitter och kollar på en match, spelade en match nyss det blev 1-1! Ska spela en till match sen är det slut för idag!??

Presentation


Jag är en tjej på 14 år.
Jag spelar fotboll och tränar friidrott!
Min blogg kommer att handla om mitt liv, min vänner, resor, sport. M.M
Hoppas att just du kommer att gilla den

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards