Emilia Culibrks Blogg

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Emilia Culibrk - 9 maj 2014 22:25

Idag var jag i skolan igen, för jag har varit sjuk och då var jag borta i 2 dagar.

Men skolan var som vanligt, vi bytte platser idag nu sitter jag jämte Nura.

Sen efter skolan så slappade jag lite, sen runt 17 så var jag med Ruxandra och Elisa i min klass.

Vi var på stan först och då var vi inne på maxi och där såg jag att den finns VS, det fanns typ 4 olika dofter.

Sen köpte vi lite godis till oss. Vi cyklade hem till Ruxandra och började titta på en skrckfilm, den hette Friday the 13th.

Den var rätt läskig, så om ni vill se en läskig men inte super duper läskig, så rekomenderar jag den!

Sen gick jag hem för att äta, men sen gick jag tillbaka.

När filmen var slut så gick vi till en skola som heter Ekebackenskolan. Där var vi ett gäng vi körde "bollen i burken och stress". Jag kom 2 på stress, rätt nöjd för killarna som var med är bra på det.  :)

Men nu sitter jag hemma och kollar lite på mobilen.


Ha en trevlig helg!!<3

 

Presentation


Jag är en tjej på 14 år.
Jag spelar fotboll och tränar friidrott!
Min blogg kommer att handla om mitt liv, min vänner, resor, sport. M.M
Hoppas att just du kommer att gilla den

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards