Emilia Culibrks Blogg

Alla inlägg under juni 2014

Av Emilia Culibrk - 9 juni 2014 15:39

Idag hade vi en as lugn dag. Första lektionen hade vi mentors tid, sen so och då har vi lekar och såg på film, efter det hade vi hemkunskap, vi städe luckor och skåp och gjorde smoothie!! Sista lektionen hade vi idrott och då badade vi på utebadet, as skönt! Jag och några till stannade kvar och körde "datten".

Nu äter jag och ska bara vila tills jag ska träna fotboll!

Av Emilia Culibrk - 8 juni 2014 18:22

Har badat i sjön bolmen idag, det var rätt skönt lite kallt! Åkte dit vid 3 ungefär och kom hem nyss!
Solade och badade var skönt i det här varma vädret!

Bara en "vanlig skoldag" kvar och det är imorgon. Jag slutar skolan på torsdag, så längtar. På tisdag så ska 7 ha en fotbollsturnering tjejer möter tjejer och killar mötet killar. Få se hur det går.
På onsdag har vi "mentors dag" då ska man hitta på något med klassen. Vi ska till utebadet tror jag.
Sen på torsdag slutar vi! Yeey!!!

Av Emilia Culibrk - 7 juni 2014 20:40

På eftermiddagen så var jag och min kompis familj.
Vi var i målaskog först sen var vi vid bräckentorp och där doppade jag mina ben. Har haft jätte kul!

Av Emilia Culibrk - 6 juni 2014 23:31

Det blev 1-1:( gjorde inte vårt mål. Det gjorde Towa.
Det var lite svårt att spela idag, har ju inte tränat på hela veckan!
I söndags så stukade jag min stortå, då jag har inte kunnat gå knappt under veckan. Men nu är det helt okej!

Av Emilia Culibrk - 5 juni 2014 20:51

Är på 40-års kalas.
Äter mat och tårta. Jordgubbstårta! ?

Har helg nu, det är nationaldagen imorgon, ska inte göra något speciellt.

Av Emilia Culibrk - 5 juni 2014 17:37

Min kompis Jessika, har gjort en cool hårfläta, i mitt hår. Riktigt snyggt och enkelt.
Tack så mycket!

Av Emilia Culibrk - 4 juni 2014 15:57

Jag har börjat använda ett lack som heter Trind. Jag har 2st! Den ena gör att dom blir starkare och den andra är ett balsam, som hjälper mot torra naglar!
Man ska använda det i 2 veckor och jag började i söndags. Jag märker inte någon skillnad ännu, men det är ju bara att vänta och se.
Dom kostar 129kr styck. Köpte på kicks.

Såhär ser det ut på, det är mest glansigt.

LIF

Av Emilia Culibrk - 1 juni 2014 20:02

Idag mötte vi Hovsaga, fast vi spelade i Sandsbro. Vet inte riktigt varför.
Vi vann med 3-2, först gjorde jag ett mål, sen dom, sen Towa i mitt lag, sen dom igen, då blev man riktigt nervös, sen gjorde Towa ett mål till.

Idag fyller LIF 100år!! Så det var en dam match idag och i pausen så skulle alla LIF lag ut och "visa upp sig" så vi sköt på mål.

Imorgon är det skola igen. Fast vi går bara i 4 dagar, så det är skönt!
Imorgon öppnar ute badet här i Ljungby, vi ska simma med klassen på idrotten.

Presentation


Jag är en tjej på 14 år.
Jag spelar fotboll och tränar friidrott!
Min blogg kommer att handla om mitt liv, min vänner, resor, sport. M.M
Hoppas att just du kommer att gilla den

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards